tirsdag 6. november 2012

Glutenfritt Brød

 


Glutenfritt Brød er noe en bare MÅ lage når allargien dukker opp i familien. Men kunsten å kunne lage GODT glutenfritt brød, har vært en utfordring. Jeg har laget for hånd, med bakemaskin, og ikke minst kjøpt dette forferdelige brødet, som jeg syntes smaker PAPP.... Beklager mitt utsagn. men det er ikke godt brød. MEN.... jeg har nå laget en oppskrift og funnet en utrolig lettvint og god måte å lage glutenfritt brød på. Ta formene fra TUPPERWARE, de hjelper deg til å få det beste brødet du noen gang har gjort. Heretter gleder du deg til å spise Glutenfritt BRØD ;O)

Trykk her, så kommer du til oppskriften på min MATBLOGG ;O)

1 kommentar:

  1. Fantastiske bilder.
    Takk for gode tsnker og ord.
    Vi bør nok møtes snart, HOME AND COTTAGE ??
    :))

    Jeg har det bra nå, er på god vei ut i livet igjen, med humør og stå på mot.
    Stoor varm klem til deg.
    Kate <3

    SvarSlett

Takk for hilsen !
Det er så hyggelig at du legger igjen noen ord ;O)