mandag 21. mai 2012

Og slik blir det til....



...hagen vår... 
Her ser dere fra Sommeren 2009 frem til i dag, 2012!


 

Her ligger det skifer under hagemøblene...



Sommeren 2011
Her ligger det heller under hage møblen...



Det tar lang tid å få til en hage, slik en ønsker at den skal se ut. Ti år er gått siden jeg begynte å jobbe inntenst med hagen, og ti år tar det å få det til, vil jeg kansje si i vårt tilfelle.
Vi har flyttet og ommøblert i denne hagen på vær stein du ser...bokstavelig talt...
Det er ikke lenger skifer eller heller under hagemøblene på vår terrasse...men tre plate ;O)))
Og nå skal vi ikke forrandre på det mer...tror jeg ;O))!!
Da tror jeg min mann streiker ;O) ;O/ 
Nei, nå er vi kjempefornøyde. Vi har jobbet på siden Februar med å få ting ferdig, og nå kan vi nyte hagen og ta imot all besøk som vil komme, for nå er det sitteplass til ALLE !! ;O)
Helgen har vært fullt opp med besøk, og jeg tror ALLE har storkost seg :)
Det kommer flere bilder fra hagen, fra 2012, 
om du vil se hvordan det er blitt
 ;O)))

Ha en fin dag!





3 kommentarer:

  1. A lot of work but a beautiful effect. Have a nice week:)

    SvarSlett
  2. jeg tror jeg må kaste meg på toget og komme en tur- for dette er noe du virkelig kan-har du noen tips mot skvalderkål...jeg blir nødt å plante noe i bedet ved inngangen- har du noen gode ideer;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skvalderkål MÅ plukkes og KASTES i søpla. Ikke i noen kompost. Den Må taes med hele roten. Den er vell den vanskligste å bli kvitt i hagen. Ingen ting sprer seg så fort som den. Duk i blomsterbedd er lurt ;O) (En tykk duk ) Kommer det noe opp langs siden da, må du ta hele med roten igjen... Alle hager har den, og må kjempe mot den... Du har en hage som ligger veldig godt til for det meste til å gro... så du må nok bare luke ;O)) SORRY!! ;)
      Ble du noe klokere av dette? Kommer flere bilder i morgen fra hagen, slik den er i dag ;O) Da får du se resten da ;O)

      Slett

Takk for hilsen !
Det er så hyggelig at du legger igjen noen ord ;O)