mandag 13. februar 2012

Ingen blomster....

..... kan sammenlignes med disse tre!!


Jeg har hatt gleden av å ha alle mine barn her i helgen.

Den eldste ville en tur hjem til Mor...
Til STOR glede for oss alle ;O)
I dag reiste hun tilbake til Storbyen i Sverige........ 

Men EN STOOOOR bukett roser står igjen etter markeringen av dagen.
Er den ikke VAKKER ;O)




Jeg er "litt" tilbake 
etter et opphold her i bloggen.
Det er ikke alltid formen 
vil sammarbeide  med meg ;O/ men nå går det bedre ;O)


Hilsen 
fra 
MineBlom



7 kommentarer:

  1. Nydelig! Et fint bilde av oss tre, og et veldig fint innlegg!:)
    <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. En vakker bukett,
    tenker det er godt å ha alle samlet når eldstejenta di bor så langt borte:)
    (vakre roser også, men trekløveret øverst var nydelig;-)

    Håper det går bra med deg,
    god klem:)

    SvarSlett
  3. Heia kjære du:)

    Godt å høre at det går fremover med deg,
    håper det går bedre ellers også:)

    Takk for fine kommentarer du legger igjen, jeg setter veldig pris på at du er innom:)
    Håper du får ei god og rolig helg,
    varm klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. For et HERLIG bilde av dine 3 vakreste blomster!!

    SvarSlett
  5. Vakre blomster;) Barna er de største skattene vi har. Det går litt i rykk og napp her- men du skal nok høre fra meg i løpet av uka- håper formen din er bedre- hadde vært hyggelig med et barselbesøk fra deg etterhvert;)

    SvarSlett
  6. Hei, fin blogg du har :) Jeg har gitt deg en award på bloggen min :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Å, nå er det leeenge siden vi har sett og hørt noe til deg.
    Håper alt står bra til.
    Klem

    SvarSlett

Takk for hilsen !
Det er så hyggelig at du legger igjen noen ord ;O)