onsdag 12. oktober 2011

Ny Kunst på veggene!




 Jeg er utrolig glad i bilder som fenger for meg. 
Jeg er ikke avhengig av hva motebilde sier, men hva mitt hjerte faller for og hva jeg selv syntes er pent og givende. 
Stilen min skiller seg nok ut fra de fleste. 
Den er min. 
 ;O)
 Kunstneren Thomas Willard...så klart! 




Putene i sofaen falt jeg helt for.  
Orange rust i fløyel og kjøpt på KREMMERHUSET
De er så utrolig fine, bare se selv ;O)


Forandring Fryder & pryder ;O)))))
Hva syntes du?

MineBlom

2 kommentarer:

  1. I love it!
    Veldig smakfullt!

    SvarSlett
  2. Smaken er som baken - den er delt ;p Men det ble veldig bra!!(Men øynene mine ble trukket mot de fine orange putene i sofaen, veldig smakfulle ^^ ) Kraaam :0)

    SvarSlett

Takk for hilsen !
Det er så hyggelig at du legger igjen noen ord ;O)