mandag 3. oktober 2011

Nib`s Utfordring -Tapeten!








NIB sin utfordring får meg til å vise dere en idé som dukket opp da jeg tok med meg X antall tapet prøver som jeg ønsket på veggene i vårt hus. Alle disse prøvene kunne jeg jo ikke bare hive da det var bestemt hva vi skule bruke, så min mann og jeg, laget en hylle som skulle inn i veggen og som jeg tapetserte bakgrunnen med, med to forskjellige tapeter pga. at det kun var biter jeg hadde av den enkelte tapet. Resultatet ble som dere ser her. 
Det ble et lite smykke i Kjøkkenet vårt ;O) 




MineBlom

3 kommentarer:

  1. Å, nydelig. Utrolig hva man han få til med noen tapetprøver og en stor dose kreativitet. Lykke til i utfordringen. Klem, Kari

    SvarSlett
  2. Veldig stilig å tapetsere en hylle innvendig, veldig kreativt!! Veldig fin melkemugge og smørkrukke også!! ;)

    SvarSlett

Takk for hilsen !
Det er så hyggelig at du legger igjen noen ord ;O)