tirsdag 16. august 2011

Nib ønsket å...

..se hus som har brukt galvanisert BLEKK/SINK
til takrenn og andre ting på huset utvendig.





Vi har et lite hus som  
vi ønsket å gjøre litt frekt men ikke for markert og stort, 
men stort nok til å gi oss den plassen som 5 mennesker trenger,
uten at vi må vaske oss i hjel ;O)
Vi har et mål tomt med flere frukt trær og busker.
Huset ligger veldig fint til på tomten, og det var viktig for oss at det ikke ble for prangende utseende på det. Fargen laget jeg, og blekket  har min mann brettet til. Pipehatten er bestilt av fagmann. Og ALT er vi veldig fornøyd med. Det har vært utrolig mange innom, for å se på huset etter at det nå ble ferdig i sommer.. 
Veldig gøy!! 
Mange som liker blekket og fargen..og som spør om hjelp eller veiledning til sitt eget hus. 
Det er GØY!!!

                               


Vi har brukt BLEKK/SINK forran inngangen ved døren, takrenn, 
 og rundt hjørnet på huset mellom vinduene.
Vi er kjempe fornøyde og syntes det er blitt utrolig bra. 
Til og med PIPEHATTEN er i blekk/SINK som dere ser her ;O)


Hilsner fra 
MineBlom

8 kommentarer:

  1. Stilig;) Dere er flinke!!
    Klem fra Ralfefar;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Stilig bruk av sink. Dere har vært kjempeflinke. Huset ble tøft og fikk et flott særpreg.
    Ønsker deg en riktig fin uke.

    SvarSlett
  3. Hei hei!

    Så STILIG!!

    Kunne vi kanskje lånt bilder uten tekst på? I tilfelle er vår adresse norskeinteriorblogger at gmail dot com:))))

    SvarSlett
  4. Så gøy å se deg inne hos NIB;) Synes det var en fin presentasjon;) Er spent på morgendagen...
    Håper du får en positiv start på uka, skal tenke positivt her også;)
    Stor klem!!

    SvarSlett
  5. Dere har virkelig vært superflinke:) Skjønner godt at mange har vært innom dere i sommer for å titte!

    Jeg ble så glad for at du tok deg tid til å titte innom bloggen min også og jeg vil gjerne følge bloggen din, men jeg fant ikke helt ut hvordan...

    Det eneste som synes for meg når jeg er inne på siden din er teksten "Vil du følge bloggen min", men ingen "blogger" konto å legge seg til... Kanskje det er noe problemer med blogger?

    Jeg titter i vært fall innom deg imorgen og prøver igjen!

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  6. Utrolig kult og kreativt! Elsker slike tidløse og litt røffe løsninger!
    Dere har gjort en knall jobb!

    SvarSlett
  7. Heisann B
    Så hyggelig å høre fra deg igjen.
    Du "forsvant" for meg da du hadde lukket blogg.
    Huset deres er kjempeflott, og du er så flink til å ordne og få det koselig rundt hele veien.
    Ha en fin dag. Vi ses.

    SvarSlett

Takk for hilsen !
Det er så hyggelig at du legger igjen noen ord ;O)